
analiza zagrożeń kryzysowych wynikających ze specyfiki działań firmy lub instytucji
przygotowanie scenariuszy kryzysowych
opracowanie podręcznika komunikacji kryzysowej
identyfikacja kluczowych odbiorców kryzysu
przygotowanie treści kryzysowych
sposoby reagowania na sytuacje kryzysowe
organizacja zespołu zarządzającego kryzysem w firmie
analiza case studies z danej branży
trening medialny
identyfikacja / rozpoznanie rodzajów kryzysu
rekomendacje sposobów postępowania w kryzysie
aktywna komunikacja kryzysowa
przygotowywanie oświadczeń i odpowiedzi na zapytania mediów
przygotowanie osób kluczowych do wystąpień w mediach
monitoring przebiegu kryzysu w mediach
analiza przebiegu kryzysu
opracowanie strategii zarządzania wizerunkiem po kryzysie (programy naprawcze)
rekomendacje zmian w procedurach (weryfikacja i modyfikacja)
wdrożenie programu naprawczego (opracowanie treści, wyznaczenie kanałów komunikacji, zarządzanie budżetem)
Z przyjemnością odpowiemy również na Twoje wyzwanie. Pomożemy sprecyzować cele i potrzeby, aby dopasować ofertę na miarę oczekiwań.