Case studies

Nasze działania przynoszą realne efekty. Wdrażamy strategie, które bywają niestandardowe i niecodzienne, ale zawsze są dobrze przemyślane i osadzone w rzeczywistości. Dzięki temu razem z klientami realizujemy ambitne cele biznesowe i wizerunkowe, docieramy do ściśle sprecyzowanych grup odbiorców i skutecznie wpływamy na opinię publiczną. Oczywiście nie musisz wierzyć nam na słowo. Przekonaj się oglądając case studies z naszych realizacji.

Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej – Gliwice Sp. z o.o.

PEC-Gliwice zwrócił się do nas z prośbą o wsparcie w stworzeniu marki dla nowej inwestycji spółki w ekologiczny ośrodek przetwarzania termicznego odpadów oraz o komunikację tego przedsięwzięcia i działań spółki do interesariuszy: otoczenia lokalnego i decydentów.

Digitalowa komunikacja 20-lecia Green Caffè Nero

Green Caffè Nero

Za pomocą narzędzi digital pokazaliśmy, że Green Caffè Nero to nie tylko wysokiej jakości produkty i dobra kawa, ale również niesamowici ludzie z pasją, którzy utożsamiają się z marką i tworzą jej wartość.

SYDERAL Polska

Głównym celem współpracy SYDERAL Polska i Planet Partners, jako pierwszej agencji komunikacyjnej marki, było zbudowanie jej eksperckiego wizerunku wśród kluczowych interesariuszy. Najważniejszymi grupami docelowymi komunikacji byli obecni i potencjalni partnerzy biznesowi, interesariusze na poziomie administracji, a także potencjalni pracownicy.

GMV Innovating Solutions

Głównym celem współpracy GMV i Planet Partners było zwiększenie widoczności firmy w mediach opiniotwórczych i branżowych z dziedziny transportu i sektora kosmicznego. Dodatkowym wyzwaniem było odejście od utrwalonego wizerunku GMV jako firmy zagranicznej i pokazanie odbiorcom, że jest to przedsiębiorstwo mające realny, pozytywny wpływ na krajową gospodarkę.

SENER Polska

Dotarcie do głównej grupy docelowej, którą stanowią interesariusze na poziomie administracji i agencji rządowych. Dotarcie do opinii publicznej: regularna obecność ekspertów firmy w mediach w tytułach opiniotwórczych (sektora kosmicznego w Polsce), jak i w mediach informacyjnych (komentowanie kamieni milowych światowej eksploracji kosmosu).

NAGRODZONY

Studio Psychologii Zdrowia

„HIV to problem ludzi takich jak my. Pokazanie pozytywnego obrazu osób zakażonych, wywołanie sympatii do nich, mówienie o szansach a nie zagrożeniach, pokazanie normalności osób seropozytywnych mające zmienić stereotypowy obraz ludzi żyjących z HIV” – to główna idea, którą komunikowaliśmy w ramach innowacyjnej kampanii edukacyjnej mającej na celu przeciwdziałanie dyskryminacji społecznej osób żyjących z HIV.

Szukasz konkretnego przykładu?

Zastanawiasz się jakie doświadczenie mamy w Twojej branży? A może chcesz wiedzieć, jak rozwiązaliśmy konkretny problem albo przeprowadziliśmy specyficzną kampanię? Z przyjemnością opowiemy Ci więcej o naszych dotychczasowych realizacjach.

Nagrodzone projekty

Wierzymy, że każdy projekt może stać się kampanią godną nagrody, dlatego od lat zdobywamy prestiżowe wyróżnienia polskiej i międzynarodowej branży PR.

Srebrny Spinacz

NAOS Poland

Złote Spinacze, Uroda, Higiena i Wellness

Brązowy Spinacz

ERC Inspiration Book

Złote Spinacze, Custom Publishing

Best PR Campaign B2B Impact Shortlist

PowerUp! Competition

GlobalCom PR Network Awards

Złoty Spinacz

HIVokryzja – Wyleczmy się

Złote Spinacze, Medycyna i Zdrowie

Brązowy Spinacz

HIVokryzja – Wyleczmy się

Złote Spinacze, Kampania społeczna

Bronze – Public Relations wydarzenia

European Rover Challenge

Stevie Awards

Wydarzenie

StarForce

Złote Formaty

Product launch

European Rover Challenge

MP Power Awards