Logo Planet Partners – Kolor

Case studies

Nasze działania przynoszą realne efekty. Wdrażamy strategie, które bywają niestandardowe i niecodzienne, ale zawsze są dobrze przemyślane i osadzone w rzeczywistości. Dzięki temu razem z klientami realizujemy ambitne cele biznesowe i wizerunkowe, docieramy do ściśle sprecyzowanych grup odbiorców i skutecznie wpływamy na opinię publiczną. Oczywiście nie musisz wierzyć nam na słowo. Przekonaj się oglądając case studies z naszych realizacji.
Kosmos i bezpieczeństwo

Sybilla Technologies

Sybilla Technologies rozwija nowoczesne narzędzia dla operatorów ruchu kosmicznego i astronomów, obejmujące zarówno automatyczne pozyskiwanie danych, jak i ich analizę, z wykorzystaniem globalnych sieci zrobotyzowanych obserwatoriów i usług w chmurze.

NATO – #ProtectTheFuture

NATO i gaming? Czy to połączenie faktycznie działa? Udowodniliśmy, że tak! Zobacz, jak przebiegła kampania #ProtectTheFuture i jak świętowaliśmy razem z graczami i przedstawicielami NATO podczas NATO Gaming Tournament.

Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej – Gliwice Sp. z o.o.

PEC-Gliwice zwrócił się do nas z prośbą o wsparcie w stworzeniu marki dla nowej inwestycji spółki w ekologiczny ośrodek przetwarzania termicznego odpadów oraz o komunikację tego przedsięwzięcia i działań spółki do interesariuszy: otoczenia lokalnego i decydentów.

Warszawski Maraton Fotograficzny

Nasze zaangażowanie w projekt WMF sprawiło, że jego frekwencja i opłacalność zauważalnie wzrosły, pokazując, że jest w stanie zaistnieć na mapie kulturalnych wydarzeń Warszawy.

Digitalowa komunikacja 20-lecia Green Caffè Nero

Green Caffè Nero

Za pomocą narzędzi digital pokazaliśmy, że Green Caffè Nero to nie tylko wysokiej jakości produkty i dobra kawa, ale również niesamowici ludzie z pasją, którzy utożsamiają się z marką i tworzą jej wartość.

NAGRODZONY

Europejska Fundacja Kosmiczna

Platforma wymiany doświadczeń i inspiracji między profesjonalistami sektora kosmicznego, inżynierami stawiającymi pierwsze kroki na ścieżce zawodowej oraz pasjonatami kosmosu.

realme Polska

Głównym zadaniem agencji było nawiązywanie oraz utrzymanie relacji z mediami i liderami opinii z branż technologicznej, biznesowej, gamingowej czy lifestyle, a także wsparcie klienta w organizacji wydarzeń i akcji kreatywnych.

Kyndryl Polska

Pandemia COVID-19 znacząco utrudniła planowane na listopad 2021 wejście firmy Kyndryl na światowy rynek, w tym także launch marki w Polsce. Musieliśmy w tym przypadku podejść do sprawy nieszablonowo.

SYDERAL Polska

Głównym celem współpracy SYDERAL Polska i Planet Partners, jako pierwszej agencji komunikacyjnej marki, było zbudowanie jej eksperckiego wizerunku wśród kluczowych interesariuszy. Najważniejszymi grupami docelowymi komunikacji byli obecni i potencjalni partnerzy biznesowi, interesariusze na poziomie administracji, a także potencjalni pracownicy.

IBC Solar

Za cel naszych działań postawiliśmy przede wszystkim zbudowanie mocno rozpoznawalnej marki, pozytywnie kojarzonej z pozycją wiodącego producenta i dostawcy rozwiązań OZE na rynku i zaistnienie w świadomości odbiorców jako ekspert w dziedzinie energetyki słonecznej.

Interface

Zaplanowanie i redakcja pierwszego w Polsce trendbooka o podłogach „Podłoga ma znaczenie” pod patronatem marki Interface z udziałem niezależnych ekspertów. Zbudowanie eksperckiej pozycji marki Interface w zakresie projektowania podłóg modułowych oraz zrównoważonego rozwoju poprzez dotarcie z kluczowymi komunikatami do wyznaczonych grup docelowych.

GMV Innovating Solutions

Głównym celem współpracy GMV i Planet Partners było zwiększenie widoczności firmy w mediach opiniotwórczych i branżowych z dziedziny transportu i sektora kosmicznego. Dodatkowym wyzwaniem było odejście od utrwalonego wizerunku GMV jako firmy zagranicznej i pokazanie odbiorcom, że jest to przedsiębiorstwo mające realny, pozytywny wpływ na krajową gospodarkę.

SENER Polska

Dotarcie do głównej grupy docelowej, którą stanowią interesariusze na poziomie administracji i agencji rządowych. Dotarcie do opinii publicznej: regularna obecność ekspertów firmy w mediach w tytułach opiniotwórczych (sektora kosmicznego w Polsce), jak i w mediach informacyjnych (komentowanie kamieni milowych światowej eksploracji kosmosu).

NAGRODZONY

InnoEnergy CEE

Międzynarodowa komunikacja trzech edycji projektu PowerUp! oraz wspieranie działań wizerunkowych firmy. Dotarcie z informacją o konkursie PowerUp! i możliwościach do twórców rozwiązań cleantech z 24 krajów;

NAGRODZONY

Studio Psychologii Zdrowia

„HIV to problem ludzi takich jak my. Pokazanie pozytywnego obrazu osób zakażonych, wywołanie sympatii do nich, mówienie o szansach a nie zagrożeniach, pokazanie normalności osób seropozytywnych mające zmienić stereotypowy obraz ludzi żyjących z HIV” – to główna idea, którą komunikowaliśmy w ramach innowacyjnej kampanii edukacyjnej mającej na celu przeciwdziałanie dyskryminacji społecznej osób żyjących z HIV.

TriGranit

Budowa i wzmocnienie relacji z kluczowymi grupami odbiorców TriGranit – obecnymi i potencjalnymi najemcami, projektantami i wykonawcami budynku, przedstawicielami samorządu lokalnego. Zainteresowanie nowych potencjalnych klientów ofertą B4B i planami inwestycyjnymi TriGranit.

NAGRODZONY

European Rover Challenge

Dotarcie do zróżnicowanych grup docelowych: począwszy od studentów z całego świata, przez rekruterów z firm inżynieryjnych i technologicznych, władze samorządowe i rządowe po środowiska naukowe, lokalne oraz pasjonatów nauki.

NAGRODZONY

STARFORCE

Projekt obejmował obsługę medialną i współorganizację największego w Europie zjazdu fanów Gwiezdnych Wojen pod nazwą StarForce.

Hotel Kossak

Budowa wizerunku Hotelu Kossak jako idealnego miejsca do organizacji konferencji i spotkań biznesowych oraz pozycjonowanie zespołu Hotelu Kossak jako ekspertów i doradców w kwestii produkcji tego rodzaju wydarzeń

HID Global

Budowanie i utrwalanie wizerunku eksperckiego firmy w mediach branżowych, biznesowych i technologicznych.

WEBCON

Zbudowanie pozycji firmy WEBCON w Polsce jako lidera oprogramowania low-code klasy Business Process Management, edukacja grup docelowych tematyce rozwiązań low-code.

Axis Communications

Prezentacja Axis Communications jako twórcy zaawansowanych i efektywnych rozwiązań do nadzoru wizyjnego (kamery IP).

Szukasz konkretnego przykładu?

Zastanawiasz się jakie doświadczenie mamy w Twojej branży? A może chcesz wiedzieć, jak rozwiązaliśmy konkretny problem albo przeprowadziliśmy specyficzną kampanię? Z przyjemnością opowiemy Ci więcej o naszych dotychczasowych realizacjach.

Nagrodzone projekty

Wierzymy, że każdy projekt może stać się kampanią godną nagrody, dlatego od lat zdobywamy prestiżowe wyróżnienia polskiej i międzynarodowej branży PR.

Srebrny Spinacz

NAOS Poland

Złote Spinacze, Uroda, Higiena i Wellness

Brązowy Spinacz

ERC Inspiration Book

Złote Spinacze, Custom Publishing

Best PR Campaign B2B Impact Shortlist

PowerUp! Competition

GlobalCom PR Network Awards

Złoty Spinacz

HIVokryzja – Wyleczmy się

Złote Spinacze, Medycyna i Zdrowie

Brązowy Spinacz

HIVokryzja – Wyleczmy się

Złote Spinacze, Kampania społeczna

Bronze – Public Relations wydarzenia

European Rover Challenge

Stevie Awards

Wydarzenie

StarForce

Złote Formaty

Product launch

European Rover Challenge

MP Power Awards