Prezycyjnie

i w punkt

B2B, B2C, B2G, a może to wszystko jedno? W dobrej komunikacji nie ma miejsca na podejście „jeden rozmiar pasuje wszystkim”

Poznaj naszą ofertę

W działaniach PR-owych nie ulegamy gładkim słówkom i niepopartym dowodami tezom. Niezależnie od tego, czy budujemy relacje z mediami, wprowadzamy firmę na rynek, projektujemy dla niej kampanię employer brandingową czy mapujemy kluczowych interesariuszy marki – zawsze pracujemy w oparciu o analitykę danych. Pozwala nam to weryfikować na bieżąco zasadność proponowanych działań oraz kształtować precyzyjną komunikację w duchu data driven, która oprócz wartości wizerunkowych realizuje konkretne cele biznesowe naszych klientów.

Od wielu lat wdrażamy modele badań efektywności PR, w tym zarówno standardy międzynarodowe jak AMEC, jak i autorskie mierniki. Jesteśmy dla naszych klientów partnerem i doradcą, który pomimo kreatywnej głowy stąpa twardo po ziemi. Przyglądamy się trendom, śledzimy nowe narzędzia i kanały dotarcia do publiczności. Bacznie obserwujemy otoczenie klienta – nie tylko to gospodarcze, polityczne i społeczne, ale także bliskie otoczenie rynkowe, w tym działania konkurencji. Naszych specjalistów cechuje proaktywność, ale osadzona w rzeczywistości. Zarówno biznesowej, jak i finansowej. Przykładamy ogromną uwagę do optymalizacji budżetów wydatkowych naszych klientów.

Obszary specjalizacji

Nie twierdzimy, że znamy się na wszystkim. Ale w tych obszarach jesteśmy ekspertami. I mamy na to dowody w postaci setek zrealizowanych z sukcesem projektów.

Media relations

Pielęgnujemy relacje z dziennikarzami budując dialog między markami i przedstawicielami mediów

Employer Branding

W kampaniach EB angażujemy obecnych pracowników firmy, bo wiemy, że to jej najlepsi ambasadorzy

Content marketing

Poprzez artykuły, trendbooki i raporty tworzymy jakościowe treści, które aż chce się polecać dalej

Komunikacja międzynarodowa

Jako członkowie dwóch międzynarodowych sieci PR, realizujemy kampanie komunikacyjne na całym świecie

Thought leadership

Budujemy wizerunek eksperta tworząc okazje do dzielenia się wiedzą i kształtowania opinii publicznej

Doradztwo kryzysowe

Identyfikujemy zagrożenia komunikacyjne i pomagamy markom wyjść z sytuacji kryzysowych suchą stopą

Potrzebujesz wsparcia w innym obszarze?

Jeśli nie znalazłeś wyżej odpowiedzi na Twoją potrzebę biznesową lub komunikacyjną, odezwij się do nas. Jeśli nie będziemy w stanie Ci pomóc (a to wątpliwe) doradzimy, do kogo zwrócić się po wsparcie.

Zespół Planet wykonał świetną pracę, aby utrwalić pozycję realme jako marki wyznaczającej trendy na rynku technologii.

Victoria xi, Brand Manager realme Poland

W Planet Partners stworzyliśmy zespół ekspertów specjalizujących się w konsultingu strategicznym, digital marketingu i szeroko pojętej komunikacji. Naszą domeną są projekty z sektora kosmicznego, IT i nowych technologii, zdrowia, dóbr konsumenckich i lifestylu, a także zadania realizowane na zlecenie sektora publicznego i NGO. Nasz interdyscyplinarny zespół, pracując przy różnych projektach, zetknął się z wieloma wyzwaniami. Dzięki temu możemy korzystać z pomysłów i procedur, które wielokrotnie implementowaliśmy w działaniach komunikacyjnych.
Szanujemy naszych Klientów, podzielamy ich misję i cele. Lubimy pracować z zespołami, które również szanują i doceniają naszą pracę. Wierzymy, że w zespołowości tkwi siła. Klienci są obsługiwani przez zespół 2 lub 3-osobowy. Większość naszego zespołu ma 5+ lat doświadczenia, a średnia stażu w naszej firmie to aż 4 lata! W naszym zespole pracują doświadczeni konsultanci, a juniorzy nigdy nie są pozostawieni sami sobie z problemami, decyzjami czy działaniami operacyjnymi. Doświadczenie i zaangażowanie niesie za sobą wysoką jakość. Każdy z naszych materiałów przed wysłaniem do klienta przechodzi tzw. double-check. W codziennej pracy nie jesteśmy tylko doradcami -projektowane przez nas plany i strategie są następnie realizowane przez nasz zespół ekspertów. Wszystko, co robimy i doradzamy jest osadzone w rzeczywistości – nie proponujemy rozwiązań nierealnych, nieefektywnych, ani zdewaluowanych.
Pomiar skuteczności projektów uzależniamy od celów, które ustalamy razem z Klientem. W naszej pracy nie używamy AVE, czyli ekwiwalentu reklamowego, który jest niemiarodajny i niezgodny z zasadami ZFPR (Związku Firm Public Relations), do którego należymy. Od wielu lat wdrażamy modele badań efektywności PR, w tym zarówno standardy międzynarodowe jak AMEC, ale także pracujemy na autorskich pomysłach. Klienci cenią sobie nasz pionierski system mierzenia liczbowej i jakościowej efektywności kampanii. Polega on na podziale grup docelowych w mediach na 3 kategorie, do których następnie przypisujemy określoną liczbę punktów i ustalamy jaka liczba punktów zdobyta w danym miesiącu czy kwartale jest satysfakcjonująca.
Mamy doświadczenie w szeroko pojętych procesach biznesowych. Dlatego rozumiemy, że każde działanie marketingowe czy komunikacyjne musi być sprzęgnięte z procesami sprzedaży i strategią zarządzania firmą. Pracujemy na celach, sami je stawiamy, analizujemy efekty i w razie potrzeby optymalizujemy dalsze działania. Rozróżniamy marketing, komunikację B2B i B2C, wiemy, że podejście do każdego z tych zagadnień wymaga innego myślenia o ścieżce klienta, o jego zadowoleniu, a także o samym biznesie. Dzięki temu nie „przenosimy” doświadczeń z jednej działki na drugą, ale realnie wykorzystujemy doświadczenia lat pracy z konkretnym typem działalności biznesowej.
Jesteśmy wdrożeni w wiele technologii informacyjnych, przemysłowych czy sektorów deep-tech. Dlatego czas wdrożenia u nas w zrozumienie produktów czy usług Klienta jest krótszy niż w innych agencjach. Nie skupiamy się tylko na samym produkcie czy usłudze technologicznej Klienta. Wchodzimy głębiej, starając się zrozumieć potrzeby jego odbiorców i to w jaki sposób dana technologia ułatwi ich procesy biznesowe czy rozwiąże ich problemy. Traktujemy rynek technologiczny jako horyzontalny. Dlatego też często w projektach poszerzamy grupy odbiorców (np. o CFO) czy doradzamy obecność na pozabranżowych wydarzeniach.

Pracuj z najlepszymi

Możemy o sobie mówić dużo, ale wolimy oddać głos naszym klientom. Oceny, jakie nam wystawiają w badaniach Net Promoter Score czy Kantar dowodzą, że wysoki poziom to dla nas standard, a nie aspiracja.

80NPS

Poziom satysfakcji klienta w badaniu NPS

5.8/6.0

Zrozumienie biznesu klienta

5.8/6.0

Strategiczne i długofalowe podejście

5.6/6.0

Usługi warte wynagrodzenia