W Planet Partners stworzyliśmy zespół ekspertów specjalizujących się w konsultingu strategicznym, digital marketingu i szeroko pojętej komunikacji. Naszą domeną są projekty z sektora kosmicznego, IT i nowych technologii, zdrowia, dóbr konsumenckich i lifestylu, a także zadania realizowane na zlecenie sektora publicznego i NGO. Nasz interdyscyplinarny zespół, pracując przy różnych projektach, zetknął się z wieloma wyzwaniami. Dzięki temu możemy korzystać z pomysłów i procedur, które wielokrotnie implementowaliśmy w działaniach komunikacyjnych.
Szanujemy naszych Klientów, podzielamy ich misję i cele. Lubimy pracować z zespołami, które również szanują i doceniają naszą pracę. Wierzymy, że w zespołowości tkwi siła. Klienci są obsługiwani przez zespół 2 lub 3-osobowy. Większość naszego zespołu ma 5+ lat doświadczenia, a średnia stażu w naszej firmie to aż 4 lata! W naszym zespole pracują doświadczeni konsultanci, a juniorzy nigdy nie są pozostawieni sami sobie z problemami, decyzjami czy działaniami operacyjnymi. Doświadczenie i zaangażowanie niesie za sobą wysoką jakość. Każdy z naszych materiałów przed wysłaniem do klienta przechodzi tzw. double-check. W codziennej pracy nie jesteśmy tylko doradcami -projektowane przez nas plany i strategie są następnie realizowane przez nasz zespół ekspertów. Wszystko, co robimy i doradzamy jest osadzone w rzeczywistości – nie proponujemy rozwiązań nierealnych, nieefektywnych, ani zdewaluowanych.
Pomiar skuteczności projektów uzależniamy od celów, które ustalamy razem z Klientem. W naszej pracy nie używamy AVE, czyli ekwiwalentu reklamowego, który jest niemiarodajny i niezgodny z zasadami ZFPR (Związku Firm Public Relations), do którego należymy. Od wielu lat wdrażamy modele badań efektywności PR, w tym zarówno standardy międzynarodowe jak AMEC, ale także pracujemy na autorskich pomysłach. Klienci cenią sobie nasz pionierski system mierzenia liczbowej i jakościowej efektywności kampanii. Polega on na podziale grup docelowych w mediach na 3 kategorie, do których następnie przypisujemy określoną liczbę punktów i ustalamy jaka liczba punktów zdobyta w danym miesiącu czy kwartale jest satysfakcjonująca.
Mamy doświadczenie w szeroko pojętych procesach biznesowych. Dlatego rozumiemy, że każde działanie marketingowe czy komunikacyjne musi być sprzęgnięte z procesami sprzedaży i strategią zarządzania firmą. Pracujemy na celach, sami je stawiamy, analizujemy efekty i w razie potrzeby optymalizujemy dalsze działania. Rozróżniamy marketing, komunikację B2B i B2C, wiemy, że podejście do każdego z tych zagadnień wymaga innego myślenia o ścieżce klienta, o jego zadowoleniu, a także o samym biznesie. Dzięki temu nie „przenosimy” doświadczeń z jednej działki na drugą, ale realnie wykorzystujemy doświadczenia lat pracy z konkretnym typem działalności biznesowej.
Jesteśmy wdrożeni w wiele technologii informacyjnych, przemysłowych czy sektorów deep-tech. Dlatego czas wdrożenia u nas w zrozumienie produktów czy usług Klienta jest krótszy niż w innych agencjach. Nie skupiamy się tylko na samym produkcie czy usłudze technologicznej Klienta. Wchodzimy głębiej, starając się zrozumieć potrzeby jego odbiorców i to w jaki sposób dana technologia ułatwi ich procesy biznesowe czy rozwiąże ich problemy. Traktujemy rynek technologiczny jako horyzontalny. Dlatego też często w projektach poszerzamy grupy odbiorców (np. o CFO) czy doradzamy obecność na pozabranżowych wydarzeniach.