Komunikacja

Efektywne prowadzenie zintegrowanej komunikacji w firmie być jeszcze skuteczniejsze jeśli realizuje się bieżące zadania i rozwiązuje ważne problemy we współpracy z doświadczonymi partnerami. Warto mieć zaufany zespół konsultantów, który na bieżąco może rekomendować rozwiązania w obszarze komunikacji

Public Relations

wsparcie strategiczne i kreatywne w ramach bieżących działań PR

opracowanie matrycy rekomendowanych narzędzi i kanałów komunikacyjnych

wsparcie komunikacyjne dla prowadzonych akcji marketingowych firmy

mapping dziennikarzy

prowadzenie kompleksowych działań media relations

akcje w social mediach

Kampanie komunikacyjne

kompleksowe przygotowanie i realizacja różnego typu kampanii komunikacyjnych zgodnych ze strategią firmy

opracowanie pomysłów kreatywnych do kampanii wraz z rekomendacją kanałów komunikacji

mapping i współpraca z blogerami oraz influencerami

rekomendacja i współpraca z ambasadorami i liderami opinii

planowanie i zakup mediów

Content marketing

prowadzenie blogów firmowych (przygotowywanie treści, plan emisji, plan promocji treści)

social media (rekomendacje działań, przygotowywanie treści, plan emisji, monitoring)

opracowanie raportów branżowych, rynkowych oraz trendbooków

przygotowanie i realizacja kampanii reklamowych, w tym planowanie i zakup mediów

Wydarzenia

przygotowanie pomysłów i rozwiązań kreatywnych do danego wydarzenia

planowanie i kompleksowa realizacja wydarzeń, w tym prowadzenie (speaker) i obsługa organizacyjna

promocja wydarzenia (plan działań, kanały komunikacji, kompleksowe nagłośnienie wydarzeń w mediach)

Poznajmy się

Z przyjemnością odpowiemy również na Twoje wyzwanie. Pomożemy sprecyzować cele i potrzeby, aby dopasować ofertę na miarę oczekiwań.

Podobne realizacje

Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej – Gliwice Sp. z o.o.

PEC-Gliwice zwrócił się do nas z prośbą o wsparcie w stworzeniu marki dla nowej inwestycji spółki w ekologiczny ośrodek przetwarzania termicznego odpadów oraz o komunikację tego przedsięwzięcia i działań spółki do interesariuszy: otoczenia lokalnego i decydentów.