przeprowadzenie analizy sytuacji wyjściowej w formie audytu komunikacyjnego, z wykorzystaniem autorskich narzędzi
przygotowanie raportów monitoringu mediów i social mediów
badanie systemów tożsamości firm i instytucji (systemy identyfikacji wizualnej, język komunikacji)
przygotowanie wytycznych eksperckich do dalszego zarządzania komunikacją marki/firmy
analityka kampanii komunikacyjnych (także analiza konkurencji)
komunikacja danych
planowanie i optymalizacja kampanii w oparciu o dane
wsparcie strategiczne w przygotowaniu buyer persona i communication persona
opracowanie marketingowych raportów branżowych (wizerunek, sposoby komunikacji, case studies)
opracowanie merytoryczne i graficzne trendbooków (identyfikacja trendów i tendencji w danej branży)
przygotowanie opinii eksperckich w strategicznych obszarach komunikacji firm i instytucji
planowanie strategii dla nowych marek
rebranding marek (repozycjonowanie, zmiana tożsamości, nowa komunikacja)
przygotowywanie strategii i programów komunikacji
planowanie obecności komunikacyjnej marek na rynkach zagranicznych
opracowanie planów komunikacji międzynarodowej we współpracy z lokalnymi agencjami
koordynowanie projektów realizowanych równocześnie na wielu rynkach przez różne agencje
wsparcie komunikacyjne dla Klientów polskich planujących ekspansję zagraniczną
Z przyjemnością odpowiemy również na Twoje wyzwanie. Pomożemy sprecyzować cele i potrzeby, aby dopasować ofertę na miarę oczekiwań.