Strategia i doradztwo

Skuteczne planowanie strategiczne, które powinno uwzględniać cele biznesowe podmiotu musi się opierać zawsze na kompleksowej ocenie sytuacji wyjściowej. Prawidłowa i całościowa analiza danych umożliwia efektywne zaprojektowanie podstaw strategicznych dla marki, tożsamości firmowej czy przygotowanie programu zintegrowanej komunikacji marketingowej.

Audyty

przeprowadzenie analizy sytuacji wyjściowej w formie audytu komunikacyjnego, z wykorzystaniem autorskich narzędzi

przygotowanie raportów monitoringu mediów i social mediów

badanie systemów tożsamości firm i instytucji (systemy identyfikacji wizualnej, język komunikacji)

przygotowanie wytycznych eksperckich do dalszego zarządzania komunikacją marki/firmy

Data-driven communication

analityka kampanii komunikacyjnych (także analiza konkurencji)

komunikacja danych

planowanie i optymalizacja kampanii w oparciu o dane

wsparcie strategiczne w przygotowaniu buyer persona i communication persona

Raporty rynkowe

opracowanie marketingowych raportów branżowych (wizerunek, sposoby komunikacji, case studies)

opracowanie merytoryczne i graficzne trendbooków (identyfikacja trendów i tendencji w danej branży)

przygotowanie opinii eksperckich w strategicznych obszarach komunikacji firm i instytucji

Strategia komunikacji

planowanie strategii dla nowych marek

rebranding marek (repozycjonowanie, zmiana tożsamości, nowa komunikacja)

przygotowywanie strategii i programów komunikacji

Komunikacja międzynarodowa

planowanie obecności komunikacyjnej marek na rynkach zagranicznych

opracowanie planów komunikacji międzynarodowej we współpracy z lokalnymi agencjami

koordynowanie projektów realizowanych równocześnie na wielu rynkach przez różne agencje

wsparcie komunikacyjne dla Klientów polskich planujących ekspansję zagraniczną

Poznajmy się

Z przyjemnością odpowiemy również na Twoje wyzwanie. Pomożemy sprecyzować cele i potrzeby, aby dopasować ofertę na miarę oczekiwań.

Podobne realizacje

SYDERAL Polska

Głównym celem współpracy SYDERAL Polska i Planet Partners, jako pierwszej agencji komunikacyjnej marki, było zbudowanie jej eksperckiego wizerunku wśród kluczowych interesariuszy. Najważniejszymi grupami docelowymi komunikacji byli obecni i potencjalni partnerzy biznesowi, interesariusze na poziomie administracji, a także potencjalni pracownicy.