Raport nt. wizerunku sektora kosmicznego w Polsce

Poniższy raport to pierwsze w Polsce badanie wizerunku sektora kosmicznego, w którym jesteśmy pionierem branżowym, realizując działania dla podmiotów kosmicznych od 2008 roku. Na zlecenie Europejskiej Fundacji Kosmicznej I Agencji Rozwoju Przemysłu S.A., wspólnie z firmą PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, przygotowaliśmy raport zawierający analizę medialną sektora oraz wyniki badania jakościowego wśród podmiotów skupionych w Związku Pracodawców Sektora Kosmicznego, przedstawicieli instytucji publicznych, wspierających sektor kosmiczny oraz dziennikarzy, zajmujących się tą tematyką.

Czytając raport dowiesz się m.in:

  • Jak przedstawia się aktywność podmiotów kosmicznych w Polsce.
  • Jakie informacje i wydarzenia najmocniej wpłynęły na postrzeganie sektora kosmicznego przez różne grupy interesariuszy.
  • Jaki potencjał komunikacyjny ma obecnie ten sektor w Polsce.
  • Jakie są silne marki, tj. wyróżniające się wydarzeń czy osoby, które można by uznać za kosmicznych influencerów.
  • Jakie wyzwania komunikacyjne stoją przed sektorem kosmicznym.

 

Wybrane wnioski zawarte w raporcie:

  • Forum Sektora Kosmicznego oraz European Rover Challenge to dwa czołowe wydarzenia, które najlepiej wspierają wizerunek branży kosmicznej w Polsce
  • Centrum Badań Kosmicznych PAN, Creotech Instruments S.A., Instytut Łączności, Grupa Kapitałowa Polska Grupa Zbrojeniowa S.A. oraz SENER Sp. z o.o. to pięć najaktywniejszych podmiotów z sektora w Polsce.
  • dr Grzegorz Brona, Paweł Wojtkiewicz, dr inż. Piotr Orleański, Łukasz Wilczyński oraz dr Krzysztof Kanawka to osoby, które swoją działalnością najmocniej wpływają na budowę pozytywnego wizerunku sektora kosmicznego w Polsce.

 

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, np. o wyzwaniach komunikacyjnych dla sektora kosmicznego lub jego obecnym wizerunku w mediach, pobierz bezpłatnie nasz raport!

Pobierz raport za darmo

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.

WARTO WIEDZIEĆ

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!