Poniższy raport to pierwsze w Polsce badanie wizerunku sektora kosmicznego, w którym jesteśmy pionierem branżowym, realizując działania dla podmiotów kosmicznych od 2008 roku. Na zlecenie Europejskiej Fundacji Kosmicznej I Agencji Rozwoju Przemysłu S.A., wspólnie z firmą PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, przygotowaliśmy raport zawierający analizę medialną sektora oraz wyniki badania jakościowego wśród podmiotów skupionych w Związku Pracodawców Sektora Kosmicznego, przedstawicieli instytucji publicznych, wspierających sektor kosmiczny oraz dziennikarzy, zajmujących się tą tematyką.
Czytając raport dowiesz się m.in:
- Jak przedstawia się aktywność podmiotów kosmicznych w Polsce.
- Jakie informacje i wydarzenia najmocniej wpłynęły na postrzeganie sektora kosmicznego przez różne grupy interesariuszy.
- Jaki potencjał komunikacyjny ma obecnie ten sektor w Polsce.
- Jakie są silne marki, tj. wyróżniające się wydarzeń czy osoby, które można by uznać za kosmicznych influencerów.
- Jakie wyzwania komunikacyjne stoją przed sektorem kosmicznym.
Wybrane wnioski zawarte w raporcie:
- Forum Sektora Kosmicznego oraz European Rover Challenge to dwa czołowe wydarzenia, które najlepiej wspierają wizerunek branży kosmicznej w Polsce
- Centrum Badań Kosmicznych PAN, Creotech Instruments S.A., Instytut Łączności, Grupa Kapitałowa Polska Grupa Zbrojeniowa S.A. oraz SENER Sp. z o.o. to pięć najaktywniejszych podmiotów z sektora w Polsce.
- dr Grzegorz Brona, Paweł Wojtkiewicz, dr inż. Piotr Orleański, Łukasz Wilczyński oraz dr Krzysztof Kanawka to osoby, które swoją działalnością najmocniej wpływają na budowę pozytywnego wizerunku sektora kosmicznego w Polsce.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, np. o wyzwaniach komunikacyjnych dla sektora kosmicznego lub jego obecnym wizerunku w mediach, pobierz bezpłatnie nasz raport!