Logo Planet Partners – Kolor

Budowa wizerunku idealnego miejsca do organizacji spotkań biznesowych i wsparcie contentowe

Hotel Kossak to czterogwiazdkowy, butikowy hotel w Krakowie, położony nad Wisłą, w bezpośrednim sąsiedztwie Starego Miasta i Wawel. Oferuje trzy nowoczesne sale konferencyjne, a wraz z nimi funkcjonalne zaplecze, rozwiązania logistyczne i doświadczenie w organizacji wszelkiego rodzaju eventów firmowych.

Klient

Hotel Kossak

Współpraca

Projekt

Rynek

Polska

Wyzwanie

Opracowanie komunikacji B2B w zakresie media relations i content marketingu

Budowa wizerunku Hotelu Kossak jako idealnego miejsca do organizacji konferencji i spotkań biznesowych oraz pozycjonowanie zespołu Hotelu Kossak jako ekspertów i doradców w kwestii produkcji tego rodzaju wydarzeń

Rozwiązanie

Opracowanie koncepcji i planu tworzenia cotygodniowych artykułów do Bazy Wiedzy na stronę internetową hotelu (content marketing)

Wykorzystywanie mediów społecznościowych do promocji wydarzeń biznesowych

Budowa medialnej pozycji eksperckiej zespołu Hotelu Kossak

Wsparcie komunikacji hotelu w mediach społecznościowych – na Twitterze oraz w LinkedIn, z naciskiem na promocję materiałów związanych z branżą MICE

Kompleksowe opracowanie i promocja ebooka – alternatywnego przewodnika po Krakowie pt. „Inaczej w Krakowie” będącego atrakcyjną propozycją spędzania czasu wolnego dla odwiedzających Kraków w ramach krótkich podróży biznesowych, przygotowaną przez Hotel Kossak, w myśl idei wsparcia gości konferencyjnych

Efekty

Zbudowanie pozycji eksperckiej Zespołu Hotelu w dziedzinie organizacji wydarzeń biznesowych

24 teksty eksperckich w Bazie Wiedzy Hotelu Kossak, stanowiące wartościowe treści dla potencjalnych klientów i wspierające SEO strony hotelu

Alternatywny przewodnik po Krakowie dla gości konferencyjnych – dwujęzyczny ebook, będący pakietem gotowych, niebanalnych rozwiązań dla organizatorów konferencji w Krakowie. Patronat nad wydawnictwem objęło KrakowConventionBureau.

Chcesz zrealizować podobny projekt?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Narzędzie 1

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. Aenean feugiat dolor vitae neque sollicitudin, in hendrerit elit vehicula. Nullam molestie est libero, vel ornare augue lobortis quis. Pellentesque aliquet consequat mi, nec efficitur augue fringilla a. Sed ornare nec tellus et vulputate. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. Aenean feugiat dolor vitae neque sollicitudin, in hendrerit elit vehicula. Nullam molestie est libero, vel ornare augue lobortis quis. Pellentesque aliquet consequat mi, nec efficitur augue fringilla a. Sed ornare nec tellus et vulputate. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Podobne realizacje

IBC Solar

Za cel naszych działań postawiliśmy przede wszystkim zbudowanie mocno rozpoznawalnej marki, pozytywnie kojarzonej z pozycją wiodącego producenta i dostawcy rozwiązań OZE na rynku i zaistnienie w świadomości odbiorców jako ekspert w dziedzinie energetyki słonecznej.

Interface

Zaplanowanie i redakcja pierwszego w Polsce trendbooka o podłogach „Podłoga ma znaczenie” pod patronatem marki Interface z udziałem niezależnych ekspertów. Zbudowanie eksperckiej pozycji marki Interface w zakresie projektowania podłóg modułowych oraz zrównoważonego rozwoju poprzez dotarcie z kluczowymi komunikatami do wyznaczonych grup docelowych.

SENER Polska

Dotarcie do głównej grupy docelowej, którą stanowią interesariusze na poziomie administracji i agencji rządowych. Dotarcie do opinii publicznej: regularna obecność ekspertów firmy w mediach w tytułach opiniotwórczych (sektora kosmicznego w Polsce), jak i w mediach informacyjnych (komentowanie kamieni milowych światowej eksploracji kosmosu).