Awantura o świętokrzyską czarownicę

[:pl]Pomysł na wykorzystanie w promocji Województwa Świętokrzyskiego czarownicy, zrodził się w oparciu o tradycję tego regionu. Niezbyt urodziwa wiedźma, na przestrzeni wieków przybrała wizerunek zmysłowej i tajemniczej kobiety. Wspólnie z ROT’em postawiliśmy na ten miły dla oka wizerunek czarownicy, która czaruje i zaprasza na weekend w Świętokrzyskie.

Mimo tego pozytywnego obrazu, świętokrzyska czarownica w niewyjaśnionych okolicznościach zyskała przeciwników wśród przedstawicieli Forum Kościołów Chrześcijańskich. W ich oczach maskotka województwa jest propagowaniem zwyczajów pogańskich i zagrożeniem dla wiary chrześcijańskiej. Jednakże przedstawiciele Kurii Kieleckiej do baśniowej postaci podchodzą z dużą dozą poczucia humoru i dają zielone światło świętokrzyskiej czarownicy, aby swobodnie mogła latać nad polskimi miastami, zapraszając ich mieszkańców do wizyty w tym tajemniczym regionie.

Co będzie dalej ze znaną już na całą Polskę, Świętokrzyską Czarownicą? Zapewniamy, że będziemy dalej czarować, aby głosy na jej temat odbijały się echem po całej Polsce.

Żródła:

 

 

  • Teleexpress TVP1 z dn. 11/05/09

 

[:en]

Pomysł na wykorzystanie w promocji Województwa Świętokrzyskiego czarownicy, zrodził się w oparciu o tradycję tego regionu. Niezbyt urodziwa wiedźma, na przestrzeni wieków przybrała wizerunek zmysłowej i tajemniczej kobiety. Wspólnie z ROT’em postawiliśmy na ten miły dla oka wizerunek czarownicy, która czaruje i zaprasza na weekend w Świętokrzyskie.

Mimo tego pozytywnego obrazu, świętokrzyska czarownica w niewyjaśnionych okolicznościach zyskała przeciwników wśród przedstawicieli Forum Kościołów Chrześcijańskich. W ich oczach maskotka województwa jest propagowaniem zwyczajów pogańskich i zagrożeniem dla wiary chrześcijańskiej. Jednakże przedstawiciele Kurii Kieleckiej do baśniowej postaci podchodzą z dużą dozą poczucia humoru i dają zielone światło świętokrzyskiej czarownicy, aby swobodnie mogła latać nad polskimi miastami, zapraszając ich mieszkańców do wizyty w tym tajemniczym regionie.

Co będzie dalej ze znaną już na całą Polskę, Świętokrzyską Czarownicą? Zapewniamy, że będziemy dalej czarować, aby głosy na jej temat odbijały się echem po całej Polsce.

 

Żródła:

 

 

  • Teleexpress TVP1 z dn. 11/05/09

 

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Gdy wyszukujemy w sieci frazę „przemysł i komunikacja” wśród wyników najczęściej pojawiają się hasła związane z transmisją danych, wydajną komunikacją sieciową, porozumiewaniem się robotów, Internetem Rzeczy (IoT) czy Przemysłem 4.0. I bardzo słusznie, jednak nie o takiej komunikacji będę dziś pisać. W zamian pokażę na przykładzie czterech różnych obszarów, że przemysł – podobnie jak każda inna branża – potrzebuje przemyślanej strategii komunikacji opartej o działania PR, które są dopasowane do celów biznesowych firmy i różnych grup odbiorców.

Masz świadomość czym i jak ważny dla Twojej firmy lub instytucji jest PR, jesteś po pierwszym kontakcie z przedstawicielami agencji i zaczynasz czuć, że w Twojej głowie rodzą się kolejne pytania. Tak, to właściwy moment, by je zadać. A jeśli masz wątpliwości, czy o czymś istotnym nie zapomniałeś, zapoznaj się z naszą listą.

Influencer marketing – czy warto?

Youtuberzy, instagramerzy, tiktokerzy, przedstawiciele świata sportu, mody i kultury. Celebryci, uczestnicy kolejnych edycji reality show, byłe żony obecnych mężów gwiazd. Mikro- i nano- influencerzy… Wydaje się, że grono osób posiadających predyspozycje i zasięgi, by zostać ambasadorem Twojej marki, jest nieograniczone. Jak wybrać te, z którymi faktycznie warto nawiązać współpracę? Korzystając z własnych doświadczeń podpowiadamy, na co warto zwrócić uwagę dokonując takiego wyboru.