Ekipa Planet NT na targach ON/OFF 2010

[:pl]Oczywiście, jako działu Planet NT, nie mogło nas tam zabraknąć :). Jesteśmy przecież zespołem, który specjalizuje się m.in. w kompleksowej obsłudze firm z sektora IT. Podczas kilku dni targowych mieliśmy okazję zapoznać się z nowinkami technologicznymi oraz osobiście porozmawiać z przedstawicielami największych światowych koncernów.

Największą atrakcją były jednak wszelkiego rodzaju pokazy oraz stoiska targowe, stawiające na interakcję. Musimy przyznać, że zdecydowanie najbardziej podobał nam się pokaz Kinecta. Swoją drogą, musimy także przyznać, że Microsoft po prostu zdominował premierową edycję imprezy ;).

Niestety, pozostał również pewien niedosyt. W porównaniu do PGA, targi ON/OFF wypadły ubogo. Mamy jednak szczerą nadzieję, że była to tylko bolączka pierwszej edycji i za rok spotkamy się na trzy- lub nawet czterokrotnej większej powierzchni.

 

Tomasz Węc

[:en]

Oczywiście, jako działu Planet NT, nie mogło nas tam zabraknąć :). Jesteśmy przecież zespołem, który specjalizuje się m.in. w kompleksowej obsłudze firm z sektora IT. Podczas kilku dni targowych mieliśmy okazję zapoznać się z nowinkami technologicznymi oraz osobiście porozmawiać z przedstawicielami największych światowych koncernów.

Największą atrakcją były jednak wszelkiego rodzaju pokazy oraz stoiska targowe, stawiające na interakcję. Musimy przyznać, że zdecydowanie najbardziej podobał nam się pokaz Kinecta. Swoją drogą, musimy także przyznać, że Microsoft po prostu zdominował premierową edycję imprezy ;).

Niestety, pozostał również pewien niedosyt. W porównaniu do PGA, targi ON/OFF wypadły ubogo. Mamy jednak szczerą nadzieję, że była to tylko bolączka pierwszej edycji i za rok spotkamy się na trzy- lub nawet czterokrotnej większej powierzchni.

 

Tomasz Węc

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Ostatnie kilka lat w sieci nieprzerwanie mija pod ogromnym i migoczącym na wszystkie możliwe kolory znakiem influencerów. Internetowi celebryci szturmem wdarli się w grono obserwowanych przez nas osób. Z biegiem czasu ich potencjał wizerunkowy i sprzedażowy doceniły również marki coraz częściej decydując się na współpracę z twórcami contentu. Czego możemy spodziewać się po treściach sponsorowanych w najbliższych miesiącach?  

Eventy online na stałe zagościły już w świecie marketingu i biznesu. Ta niezbędna w okresie pandemicznych zakazów forma spotkań otworzyła nowe możliwości oraz zadziwiła naprawdę dobrym dotarciem. Organizacja wydarzenia w wirtualnym świecie nie uprościła jednak organizatorom pracy. Niezależnie od tego, czy planujemy wyjazd na karaibską plażę, czy przenosimy na nią uczestników jedynie wirtualnie – wszystko wymaga dokładnego zaplanowania, sprawdzenia i wdrożenia.