Logo Planet Partners – Kolor

Ekipa Planet NT na targach ON/OFF 2010

[:pl]Oczywiście, jako działu Planet NT, nie mogło nas tam zabraknąć :). Jesteśmy przecież zespołem, który specjalizuje się m.in. w kompleksowej obsłudze firm z sektora IT. Podczas kilku dni targowych mieliśmy okazję zapoznać się z nowinkami technologicznymi oraz osobiście porozmawiać z przedstawicielami największych światowych koncernów.

Największą atrakcją były jednak wszelkiego rodzaju pokazy oraz stoiska targowe, stawiające na interakcję. Musimy przyznać, że zdecydowanie najbardziej podobał nam się pokaz Kinecta. Swoją drogą, musimy także przyznać, że Microsoft po prostu zdominował premierową edycję imprezy ;).

Niestety, pozostał również pewien niedosyt. W porównaniu do PGA, targi ON/OFF wypadły ubogo. Mamy jednak szczerą nadzieję, że była to tylko bolączka pierwszej edycji i za rok spotkamy się na trzy- lub nawet czterokrotnej większej powierzchni.

 

Tomasz Węc

[:en]

Oczywiście, jako działu Planet NT, nie mogło nas tam zabraknąć :). Jesteśmy przecież zespołem, który specjalizuje się m.in. w kompleksowej obsłudze firm z sektora IT. Podczas kilku dni targowych mieliśmy okazję zapoznać się z nowinkami technologicznymi oraz osobiście porozmawiać z przedstawicielami największych światowych koncernów.

Największą atrakcją były jednak wszelkiego rodzaju pokazy oraz stoiska targowe, stawiające na interakcję. Musimy przyznać, że zdecydowanie najbardziej podobał nam się pokaz Kinecta. Swoją drogą, musimy także przyznać, że Microsoft po prostu zdominował premierową edycję imprezy ;).

Niestety, pozostał również pewien niedosyt. W porównaniu do PGA, targi ON/OFF wypadły ubogo. Mamy jednak szczerą nadzieję, że była to tylko bolączka pierwszej edycji i za rok spotkamy się na trzy- lub nawet czterokrotnej większej powierzchni.

 

Tomasz Węc

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.
Pierwsze w Polsce badanie wizerunku sektora kosmicznego zawierający analizę medialną sektora oraz wyniki badania jakościowego.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Opowiadanie historii jest tym, co już od początków istnienia ludzkości umożliwiało dzielenie się doświadczeniami, przekazywanie wiedzy i łączenie się z innymi na poziomie emocjonalnym. Współcześnie, storytelling stał się również istotnym elementem komunikacji wielu marek. W 2024 roku wraca do gry ze zdwojoną mocą. Na co zwrócić uwagę tworząc jego cyfrową wersję?  

Czego życzą sobie PR-owcy? Samych wygranych przetargów, dodatkowej godziny w ciągu doby i serialu, który pokaże światu na czym naprawdę polega nasza praca – przynajmniej według członków naszego zespołu! Spełnienie tych marzeń może być trudne, dlatego w naszym PRezentowniku znajdziesz propozycje praktycznych i łatwiejszych do zdobycia prezentów dla Twojego PR-owca.

Podjęcie przez firmy aktywności w mediach stanowi często ważny element w układance strategii komunikacyjnej marki lub produktu. Ocena skuteczności pozwala określać kierunki kolejnych działań. Jak to zrobić w przypadku PR-u? Czy to możliwe?