Logo Planet Partners – Kolor

Awantura o świętokrzyską czarownicę

[:pl]Pomysł na wykorzystanie w promocji Województwa Świętokrzyskiego czarownicy, zrodził się w oparciu o tradycję tego regionu. Niezbyt urodziwa wiedźma, na przestrzeni wieków przybrała wizerunek zmysłowej i tajemniczej kobiety. Wspólnie z ROT’em postawiliśmy na ten miły dla oka wizerunek czarownicy, która czaruje i zaprasza na weekend w Świętokrzyskie.

Mimo tego pozytywnego obrazu, świętokrzyska czarownica w niewyjaśnionych okolicznościach zyskała przeciwników wśród przedstawicieli Forum Kościołów Chrześcijańskich. W ich oczach maskotka województwa jest propagowaniem zwyczajów pogańskich i zagrożeniem dla wiary chrześcijańskiej. Jednakże przedstawiciele Kurii Kieleckiej do baśniowej postaci podchodzą z dużą dozą poczucia humoru i dają zielone światło świętokrzyskiej czarownicy, aby swobodnie mogła latać nad polskimi miastami, zapraszając ich mieszkańców do wizyty w tym tajemniczym regionie.

Co będzie dalej ze znaną już na całą Polskę, Świętokrzyską Czarownicą? Zapewniamy, że będziemy dalej czarować, aby głosy na jej temat odbijały się echem po całej Polsce.

Żródła:

 

 

  • Teleexpress TVP1 z dn. 11/05/09

 

[:en]

Pomysł na wykorzystanie w promocji Województwa Świętokrzyskiego czarownicy, zrodził się w oparciu o tradycję tego regionu. Niezbyt urodziwa wiedźma, na przestrzeni wieków przybrała wizerunek zmysłowej i tajemniczej kobiety. Wspólnie z ROT’em postawiliśmy na ten miły dla oka wizerunek czarownicy, która czaruje i zaprasza na weekend w Świętokrzyskie.

Mimo tego pozytywnego obrazu, świętokrzyska czarownica w niewyjaśnionych okolicznościach zyskała przeciwników wśród przedstawicieli Forum Kościołów Chrześcijańskich. W ich oczach maskotka województwa jest propagowaniem zwyczajów pogańskich i zagrożeniem dla wiary chrześcijańskiej. Jednakże przedstawiciele Kurii Kieleckiej do baśniowej postaci podchodzą z dużą dozą poczucia humoru i dają zielone światło świętokrzyskiej czarownicy, aby swobodnie mogła latać nad polskimi miastami, zapraszając ich mieszkańców do wizyty w tym tajemniczym regionie.

Co będzie dalej ze znaną już na całą Polskę, Świętokrzyską Czarownicą? Zapewniamy, że będziemy dalej czarować, aby głosy na jej temat odbijały się echem po całej Polsce.

 

Żródła:

 

 

  • Teleexpress TVP1 z dn. 11/05/09

 

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.
Pierwsze w Polsce badanie wizerunku sektora kosmicznego zawierający analizę medialną sektora oraz wyniki badania jakościowego.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Opowiadanie historii jest tym, co już od początków istnienia ludzkości umożliwiało dzielenie się doświadczeniami, przekazywanie wiedzy i łączenie się z innymi na poziomie emocjonalnym. Współcześnie, storytelling stał się również istotnym elementem komunikacji wielu marek. W 2024 roku wraca do gry ze zdwojoną mocą. Na co zwrócić uwagę tworząc jego cyfrową wersję?  

Czego życzą sobie PR-owcy? Samych wygranych przetargów, dodatkowej godziny w ciągu doby i serialu, który pokaże światu na czym naprawdę polega nasza praca – przynajmniej według członków naszego zespołu! Spełnienie tych marzeń może być trudne, dlatego w naszym PRezentowniku znajdziesz propozycje praktycznych i łatwiejszych do zdobycia prezentów dla Twojego PR-owca.

Podjęcie przez firmy aktywności w mediach stanowi często ważny element w układance strategii komunikacyjnej marki lub produktu. Ocena skuteczności pozwala określać kierunki kolejnych działań. Jak to zrobić w przypadku PR-u? Czy to możliwe?