Kosmiczna wyprawa do Włoch

[:pl]Dla naszej agencji było to znaczące wydarzenie, nie tylko ze względu na zamiłowanie do kosmosu. Udział w konwencie, to także wiele nowych kontaktów z innymi organizacjami z sektora kosmicznego, które z pewnością zaowocują w przyszłości.

W dniach 15-17 października, do Bergamo zjechali przedstawiciele europejskich oddziałów Mars Society z całej Europy. Centro Congressi Giovanni XXIII, (centrum kongresowe Jana XXIII), wypełniły rozmowy, prezentacje i zacięte dyskusje na temat badań i przyszłości człowieka na Marsie. Naszą główną ideą było przedstawienie projektu integracji agencji i specjalistów ds. public relations, zaangażowanych w działania na rzecz astronautyki. Inicjatywa zdobyła poparcie menedżerów ds. PR, a także zainteresowała przedstawicieli firm i instytucji przemysłu astronautycznego. Przebieg z IX Konwencji Mars Society można było śledzić na żywo na planetpr.blip.pl, gdzie znajdują się zarówno zdjęcia jak i komentarze.

Po godzinach obrad i burzliwych dyskusji, organizatorzy przygotowali dla uczestników konwentu również atrakcje turystyczne. Trzeba wspomnieć, że Bergamo to piękne miejsce położone na północy Włoch, ok. 40 km od Mediolanu. Miasto podzielone na dwie części: nową i starą – z bogatą historią, sięgającą czasów prehistorycznych oraz przepięknymi kilkunastowiecznymi budowlami. Część z nich, takie jak Twierdzę Wenecką z XVI w. i dwunastowieczną Bazylikę Santa Maria Maggiore, mieliśmy możliwość zwiedzić. W drugim dniu pobytu udaliśmy się kolejką ze stacji Colle Aperto do Fortecy św. Wigiliusza, atrakcyjnego punktu widokowego w starym Bergamo. Wzgórze umieszczone jest w otoczeniu zieleni i łagodnych szczytów górskich, oblegane przez niegdyś obronne mury – dziś stanowiące jedną z atrakcji turystycznych.

Organizacja konwentu Mars Society w tak epokowym miejscu, umożliwiła zetknięcie się dwóch jakże odległych światów. Świadomość, że to właśnie tutaj w XII w.p.n.e. przebywali osadnicy, a dziś kilkaset lat później ważą się losy człowieka na Marsie, daje poczucie niesamowitej ponadczasowości tego miejsca.

[:en]

Dla naszej agencji było to znaczące wydarzenie, nie tylko ze względu na zamiłowanie do kosmosu. Udział w konwencie, to także wiele nowych kontaktów z innymi organizacjami z sektora kosmicznego, które z pewnością zaowocują w przyszłości.

W dniach 15-17 października, do Bergamo zjechali przedstawiciele europejskich oddziałów Mars Society z całej Europy. Centro Congressi Giovanni XXIII, (centrum kongresowe Jana XXIII), wypełniły rozmowy, prezentacje i zacięte dyskusje na temat badań i przyszłości człowieka na Marsie. Naszą główną ideą było przedstawienie projektu integracji agencji i specjalistów ds. public relations, zaangażowanych w działania na rzecz astronautyki. Inicjatywa zdobyła poparcie menedżerów ds. PR, a także zainteresowała przedstawicieli firm i instytucji przemysłu astronautycznego. Przebieg z IX Konwencji Mars Society można było śledzić na żywo na planetpr.blip.pl, gdzie znajdują się zarówno zdjęcia jak i komentarze.

Po godzinach obrad i burzliwych dyskusji, organizatorzy przygotowali dla uczestników konwentu również atrakcje turystyczne. Trzeba wspomnieć, że Bergamo to piękne miejsce położone na północy Włoch, ok. 40 km od Mediolanu. Miasto podzielone na dwie części: nową i starą – z bogatą historią, sięgającą czasów prehistorycznych oraz przepięknymi kilkunastowiecznymi budowlami. Część z nich, takie jak Twierdzę Wenecką z XVI w. i dwunastowieczną Bazylikę Santa Maria Maggiore, mieliśmy możliwość zwiedzić. W drugim dniu pobytu udaliśmy się kolejką ze stacji Colle Aperto do Fortecy św. Wigiliusza, atrakcyjnego punktu widokowego w starym Bergamo. Wzgórze umieszczone jest w otoczeniu zieleni i łagodnych szczytów górskich, oblegane przez niegdyś obronne mury – dziś stanowiące jedną z atrakcji turystycznych.

Organizacja konwentu Mars Society w tak epokowym miejscu, umożliwiła zetknięcie się dwóch jakże odległych światów. Świadomość, że to właśnie tutaj w XII w.p.n.e. przebywali osadnicy, a dziś kilkaset lat później ważą się losy człowieka na Marsie, daje poczucie niesamowitej ponadczasowości tego miejsca.

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Gdy wyszukujemy w sieci frazę „przemysł i komunikacja” wśród wyników najczęściej pojawiają się hasła związane z transmisją danych, wydajną komunikacją sieciową, porozumiewaniem się robotów, Internetem Rzeczy (IoT) czy Przemysłem 4.0. I bardzo słusznie, jednak nie o takiej komunikacji będę dziś pisać. W zamian pokażę na przykładzie czterech różnych obszarów, że przemysł – podobnie jak każda inna branża – potrzebuje przemyślanej strategii komunikacji opartej o działania PR, które są dopasowane do celów biznesowych firmy i różnych grup odbiorców.

Masz świadomość czym i jak ważny dla Twojej firmy lub instytucji jest PR, jesteś po pierwszym kontakcie z przedstawicielami agencji i zaczynasz czuć, że w Twojej głowie rodzą się kolejne pytania. Tak, to właściwy moment, by je zadać. A jeśli masz wątpliwości, czy o czymś istotnym nie zapomniałeś, zapoznaj się z naszą listą.

Influencer marketing – czy warto?

Youtuberzy, instagramerzy, tiktokerzy, przedstawiciele świata sportu, mody i kultury. Celebryci, uczestnicy kolejnych edycji reality show, byłe żony obecnych mężów gwiazd. Mikro- i nano- influencerzy… Wydaje się, że grono osób posiadających predyspozycje i zasięgi, by zostać ambasadorem Twojej marki, jest nieograniczone. Jak wybrać te, z którymi faktycznie warto nawiązać współpracę? Korzystając z własnych doświadczeń podpowiadamy, na co warto zwrócić uwagę dokonując takiego wyboru.