Lecimy na Marsa …

[:pl]W tegorocznej edycji konkursu udział bierze również ekipa konstruktorów z Polski, która przygotowuje robota o nazwie Skarabeusz. Projekt jest nam szczególnie bliski, jako że opiekujemy się nim medialnie, prowadząc biuro prasowe oraz aranżując materiały na temat całego przedsięwzięcia. Więcej na temat samego projektu możecie się dowiedzieć oglądając wybrane materiały z mediów, a w szczególności rozmowę w programie Dzień Dobry TVN, do którego zaproszono m.in. Łukasza Wilczyńskiego, który pełni funkcję rzecznika Mars Society Polska.
Rozmowa w DD TVN:

 

 

Relacja w TVN 24:

 

 

Rozmowa w TVN Warszawa:

 

[:en]

W tegorocznej edycji konkursu udział bierze również ekipa konstruktorów z Polski, która przygotowuje robota o nazwie Skarabeusz. Projekt jest nam szczególnie bliski, jako że opiekujemy się nim medialnie, prowadząc biuro prasowe oraz aranżując materiały na temat całego przedsięwzięcia. Więcej na temat samego projektu możecie się dowiedzieć oglądając wybrane materiały z mediów, a w szczególności rozmowę w programie Dzień Dobry TVN, do którego zaproszono m.in. Łukasza Wilczyńskiego, który pełni funkcję rzecznika Mars Society Polska.
 

Rozmowa w DD TVN:

 

 

Relacja w TVN 24:

 

 

Rozmowa w TVN Warszawa:

 

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Ostatnie kilka lat w sieci nieprzerwanie mija pod ogromnym i migoczącym na wszystkie możliwe kolory znakiem influencerów. Internetowi celebryci szturmem wdarli się w grono obserwowanych przez nas osób. Z biegiem czasu ich potencjał wizerunkowy i sprzedażowy doceniły również marki coraz częściej decydując się na współpracę z twórcami contentu. Czego możemy spodziewać się po treściach sponsorowanych w najbliższych miesiącach?  

Eventy online na stałe zagościły już w świecie marketingu i biznesu. Ta niezbędna w okresie pandemicznych zakazów forma spotkań otworzyła nowe możliwości oraz zadziwiła naprawdę dobrym dotarciem. Organizacja wydarzenia w wirtualnym świecie nie uprościła jednak organizatorom pracy. Niezależnie od tego, czy planujemy wyjazd na karaibską plażę, czy przenosimy na nią uczestników jedynie wirtualnie – wszystko wymaga dokładnego zaplanowania, sprawdzenia i wdrożenia.