Lecimy na Marsa …

[:pl]W tegorocznej edycji konkursu udział bierze również ekipa konstruktorów z Polski, która przygotowuje robota o nazwie Skarabeusz. Projekt jest nam szczególnie bliski, jako że opiekujemy się nim medialnie, prowadząc biuro prasowe oraz aranżując materiały na temat całego przedsięwzięcia. Więcej na temat samego projektu możecie się dowiedzieć oglądając wybrane materiały z mediów, a w szczególności rozmowę w programie Dzień Dobry TVN, do którego zaproszono m.in. Łukasza Wilczyńskiego, który pełni funkcję rzecznika Mars Society Polska.
Rozmowa w DD TVN:

 

 

Relacja w TVN 24:

 

 

Rozmowa w TVN Warszawa:

 

[:en]

W tegorocznej edycji konkursu udział bierze również ekipa konstruktorów z Polski, która przygotowuje robota o nazwie Skarabeusz. Projekt jest nam szczególnie bliski, jako że opiekujemy się nim medialnie, prowadząc biuro prasowe oraz aranżując materiały na temat całego przedsięwzięcia. Więcej na temat samego projektu możecie się dowiedzieć oglądając wybrane materiały z mediów, a w szczególności rozmowę w programie Dzień Dobry TVN, do którego zaproszono m.in. Łukasza Wilczyńskiego, który pełni funkcję rzecznika Mars Society Polska.
 

Rozmowa w DD TVN:

 

 

Relacja w TVN 24:

 

 

Rozmowa w TVN Warszawa:

 

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Pracując na stanowiskach kreatywnych, można szybko dostrzec, że w tego typu pracy liczą się nie tylko pomysły, ale także umiejętność efektywnego zarządzania czasem. Dobrze dobrany zestaw narzędzi może przyspieszyć i usprawnić wykonywanie obowiązków każdemu, kto na co dzień zmaga się z tworzeniem treści. W tym artykule przedstawimy kilka niezawodnych rozwiązań, które pozwolą odciążyć Cię od rutynowych zadań i ułatwić Twój codzienny proces projektowania oraz sprawić, że przyszłe ASAPy faktycznie będą realizowane tak szybko, jak to możliwe.

Gdy wyszukujemy w sieci frazę „przemysł i komunikacja” wśród wyników najczęściej pojawiają się hasła związane z transmisją danych, wydajną komunikacją sieciową, porozumiewaniem się robotów, Internetem Rzeczy (IoT) czy Przemysłem 4.0. I bardzo słusznie, jednak nie o takiej komunikacji będę dziś pisać. W zamian pokażę na przykładzie czterech różnych obszarów, że przemysł – podobnie jak każda inna branża – potrzebuje przemyślanej strategii komunikacji opartej o działania PR, które są dopasowane do celów biznesowych firmy i różnych grup odbiorców.