Logo Planet Partners – Kolor

Dwie kampanie Planet PR w Złotych Formatach!

[:pl]Realizowana od 2009 roku, na zlecenie Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego, kampania promocyjna „Świętokrzyskie czaruje” walczy o główną nagrodę m.in. z kampanią Śląskie. Pozytywna Energia w kategorii Grand Prix za całokształt działań promocyjnych.

Z kolei  event „StarForce 2009 – 30-lecie Gwiezdnych Wojen w Polsce„, realizowany na zlecenie Kujawsko-Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, znalazł się wśród pięciu finalistów kategorii Event.

To czy udało nam się jury oczarować i przyciągnąć na jasną stronę Mocy okaże się już 22 kwietnia podczas uroczystej Gali Festiwalu w hotelu Sheraton w Warszawie. Trzymamy kciuki!

 [:en]

Realizowana od 2009 roku, na zlecenie Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego, kampania promocyjna "Świętokrzyskie czaruje" walczy o główną nagrodę m.in. z kampanią Śląskie. Pozytywna Energia w kategorii Grand Prix za całokształt działań promocyjnych.

Z kolei  event "StarForce 2009 – 30-lecie Gwiezdnych Wojen w Polsce", realizowany na zlecenie Kujawsko-Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, znalazł się wśród pięciu finalistów kategorii Event.

To czy udało nam się jury oczarować i przyciągnąć na jasną stronę Mocy okaże się już 22 kwietnia podczas uroczystej Gali Festiwalu w hotelu Sheraton w Warszawie. Trzymamy kciuki!

 

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.
Pierwsze w Polsce badanie wizerunku sektora kosmicznego zawierający analizę medialną sektora oraz wyniki badania jakościowego.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Opowiadanie historii jest tym, co już od początków istnienia ludzkości umożliwiało dzielenie się doświadczeniami, przekazywanie wiedzy i łączenie się z innymi na poziomie emocjonalnym. Współcześnie, storytelling stał się również istotnym elementem komunikacji wielu marek. W 2024 roku wraca do gry ze zdwojoną mocą. Na co zwrócić uwagę tworząc jego cyfrową wersję?  

Czego życzą sobie PR-owcy? Samych wygranych przetargów, dodatkowej godziny w ciągu doby i serialu, który pokaże światu na czym naprawdę polega nasza praca – przynajmniej według członków naszego zespołu! Spełnienie tych marzeń może być trudne, dlatego w naszym PRezentowniku znajdziesz propozycje praktycznych i łatwiejszych do zdobycia prezentów dla Twojego PR-owca.

Podjęcie przez firmy aktywności w mediach stanowi często ważny element w układance strategii komunikacyjnej marki lub produktu. Ocena skuteczności pozwala określać kierunki kolejnych działań. Jak to zrobić w przypadku PR-u? Czy to możliwe?