Stara Republika nadchodzi …

[:pl]Poza znaną od wielu lat serią sześciu filmów na rynku pojawiły się również dziesiątki książek będących kontynuacją historii opowiedzianej przez Georga Lucasa, komiksów oraz gier komputerowych. To ostatnie szczególnie nas cieszy, jako że będąc mocno związanym z branżą IT i gamingową pozwalamy sobie od czasu do czasu przetestować nową grę i już nie możemy się doczekać kolejnego tytułu spod znaku gwiezdnej sagi, a mianowicie Star Wars: The Old Republic.

Informacja zapowiadająca ten tytuł poruszyła serca fanów na całym świecie, którzy po nieudanej grze MMORPG „Galaxies” z niecierpliwością oczekiwali wielkiego hitu z tej serii. I na taki właśnie zapowiada się Old Republic, co zresztą sami możecie zobaczyć na oficjalnym trailerze pokazanym kilka dni temu na targach E3 w Los Angeles:

 

Ciekawie wyglądała sama konferencja prasowa z udziałem szefów studia Bioware (odpowiedzialnego za tak kultowe tytuły jak KOTOR czy Baldur’s Gate) oraz LucasArts. Jak donoszą nasi amerykańscy koledzy z redakcji GameTrailers.com, mamy co żałować że nie byliśmy obecni podczas konferencji prasowej na której zaprezentowano nowe postacie oraz fabułę nowej gry ze stajni LucasArts.

 

Cóż, pozostaje nam tylko zacierać ręce i czekać z utęsknieniem na „Starą Republikę”, która powinna przekonać również i tych, którzy nie są jeszcze silni Mocą.

May the Force be with you !

 [:en]

Poza znaną od wielu lat serią sześciu filmów na rynku pojawiły się również dziesiątki książek będących kontynuacją historii opowiedzianej przez Georga Lucasa, komiksów oraz gier komputerowych. To ostatnie szczególnie nas cieszy, jako że będąc mocno związanym z branżą IT i gamingową pozwalamy sobie od czasu do czasu przetestować nową grę i już nie możemy się doczekać kolejnego tytułu spod znaku gwiezdnej sagi, a mianowicie Star Wars: The Old Republic.

Informacja zapowiadająca ten tytuł poruszyła serca fanów na całym świecie, którzy po nieudanej grze MMORPG „Galaxies” z niecierpliwością oczekiwali wielkiego hitu z tej serii. I na taki właśnie zapowiada się Old Republic, co zresztą sami możecie zobaczyć na oficjalnym trailerze pokazanym kilka dni temu na targach E3 w Los Angeles:

 

 
Ciekawie wyglądała sama konferencja prasowa z udziałem szefów studia Bioware (odpowiedzialnego za tak kultowe tytuły jak KOTOR czy Baldur’s Gate) oraz LucasArts. Jak donoszą nasi amerykańscy koledzy z redakcji GameTrailers.com, mamy co żałować że nie byliśmy obecni podczas konferencji prasowej na której zaprezentowano nowe postacie oraz fabułę nowej gry ze stajni LucasArts.

 

Cóż, pozostaje nam tylko zacierać ręce i czekać z utęsknieniem na „Starą Republikę”, która powinna przekonać również i tych, którzy nie są jeszcze silni Mocą.

May the Force be with you !
 

 

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Gdy wyszukujemy w sieci frazę „przemysł i komunikacja” wśród wyników najczęściej pojawiają się hasła związane z transmisją danych, wydajną komunikacją sieciową, porozumiewaniem się robotów, Internetem Rzeczy (IoT) czy Przemysłem 4.0. I bardzo słusznie, jednak nie o takiej komunikacji będę dziś pisać. W zamian pokażę na przykładzie czterech różnych obszarów, że przemysł – podobnie jak każda inna branża – potrzebuje przemyślanej strategii komunikacji opartej o działania PR, które są dopasowane do celów biznesowych firmy i różnych grup odbiorców.

Masz świadomość czym i jak ważny dla Twojej firmy lub instytucji jest PR, jesteś po pierwszym kontakcie z przedstawicielami agencji i zaczynasz czuć, że w Twojej głowie rodzą się kolejne pytania. Tak, to właściwy moment, by je zadać. A jeśli masz wątpliwości, czy o czymś istotnym nie zapomniałeś, zapoznaj się z naszą listą.

Influencer marketing – czy warto?

Youtuberzy, instagramerzy, tiktokerzy, przedstawiciele świata sportu, mody i kultury. Celebryci, uczestnicy kolejnych edycji reality show, byłe żony obecnych mężów gwiazd. Mikro- i nano- influencerzy… Wydaje się, że grono osób posiadających predyspozycje i zasięgi, by zostać ambasadorem Twojej marki, jest nieograniczone. Jak wybrać te, z którymi faktycznie warto nawiązać współpracę? Korzystając z własnych doświadczeń podpowiadamy, na co warto zwrócić uwagę dokonując takiego wyboru.