Wszystko jest Alle, czyli AlleQuiz

[:pl]Allegro w sposób całkowicie niestandardowy postanowiło sprawdzić znajomość zapisów, dość obszernego zresztą, regulaminu. Jak? Każdy zarejestrowany użytkownik ma szansę przyłączenia się do specjalnego konkursu z wiedzy o handlu. Wydaje się to bardzo przemyślanym posunięciem. Szczególnie w świetle ostatnich wydarzeń, kiedy dla żartu zlicytowano wortal Kurnik.pl za astronomiczną wręcz kwotę 999 milionów złotych.

AlleQuiz to konkurs, składający się z losowo wybranych pytań, które odnosząc się do regulaminu ukazują praktyczne problemy Allegrowiczów. Czas, podobnie jak liczba podejść, nie gra tutaj żadnej roli. Celem jest osiągnięcie tytułu AlleMistrza, co wiąże się z udzieleniem poprawnych odpowiedzi na każde z 16 pytań.

W trakcie zabawy jesteśmy na bieżąco informowani o trafności podejmowanych decyzji. Niezależnie od tego czy są one poprawne, czy też nie, Allegro za każdym razem dostarcza wyczerpujących informacji dotyczących konkretnego problemu. Wśród 16 pytań natrafimy na kwestie wręcz banalne, ale trafią się także bardziej złożone zagadnienia. Nie możemy jednak liczyć na to, że podczas kolejnego podejścia się powtórzą – (nie)stety jest ich bardzo wiele ;-).

Silnie motywującym czynnikiem jest nagroda główna – MacBook Air. Chętnych na pewno nie brakuje. Z całą pewnością niewielu jest jednak takich, którzy bezbłędnie rozwiązują AlleQuiz w ramach pierwszego podejścia. Przechodzą oni zatem przez kolejne etapy tylko po to, by zostać AlleMistrzem, podczas gdy całkowicie nieświadomie zgłębiają tajniki regulaminu największej w Polsce platformy e-commerce.

Przykład Allegro pokazuje, że do czytania regulaminów można zmuszać kijem (zawieszenia, blokady kont, etc.) lub marchewką (w tym przypadku MacBookiem Air ;-)).[:en]

Allegro w sposób całkowicie niestandardowy postanowiło sprawdzić znajomość zapisów, dość obszernego zresztą, regulaminu. Jak? Każdy zarejestrowany użytkownik ma szansę przyłączenia się do specjalnego konkursu z wiedzy o handlu. Wydaje się to bardzo przemyślanym posunięciem. Szczególnie w świetle ostatnich wydarzeń, kiedy dla żartu zlicytowano wortal Kurnik.pl za astronomiczną wręcz kwotę 999 milionów złotych.

AlleQuiz to konkurs, składający się z losowo wybranych pytań, które odnosząc się do regulaminu ukazują praktyczne problemy Allegrowiczów. Czas, podobnie jak liczba podejść, nie gra tutaj żadnej roli. Celem jest osiągnięcie tytułu AlleMistrza, co wiąże się z udzieleniem poprawnych odpowiedzi na każde z 16 pytań.

W trakcie zabawy jesteśmy na bieżąco informowani o trafności podejmowanych decyzji. Niezależnie od tego czy są one poprawne, czy też nie, Allegro za każdym razem dostarcza wyczerpujących informacji dotyczących konkretnego problemu. Wśród 16 pytań natrafimy na kwestie wręcz banalne, ale trafią się także bardziej złożone zagadnienia. Nie możemy jednak liczyć na to, że podczas kolejnego podejścia się powtórzą – (nie)stety jest ich bardzo wiele ;-).

Silnie motywującym czynnikiem jest nagroda główna – MacBook Air. Chętnych na pewno nie brakuje. Z całą pewnością niewielu jest jednak takich, którzy bezbłędnie rozwiązują AlleQuiz w ramach pierwszego podejścia. Przechodzą oni zatem przez kolejne etapy tylko po to, by zostać AlleMistrzem, podczas gdy całkowicie nieświadomie zgłębiają tajniki regulaminu największej w Polsce platformy e-commerce.

Przykład Allegro pokazuje, że do czytania regulaminów można zmuszać kijem (zawieszenia, blokady kont, etc.) lub marchewką (w tym przypadku MacBookiem Air ;-)).

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Gdy wyszukujemy w sieci frazę „przemysł i komunikacja” wśród wyników najczęściej pojawiają się hasła związane z transmisją danych, wydajną komunikacją sieciową, porozumiewaniem się robotów, Internetem Rzeczy (IoT) czy Przemysłem 4.0. I bardzo słusznie, jednak nie o takiej komunikacji będę dziś pisać. W zamian pokażę na przykładzie czterech różnych obszarów, że przemysł – podobnie jak każda inna branża – potrzebuje przemyślanej strategii komunikacji opartej o działania PR, które są dopasowane do celów biznesowych firmy i różnych grup odbiorców.

Masz świadomość czym i jak ważny dla Twojej firmy lub instytucji jest PR, jesteś po pierwszym kontakcie z przedstawicielami agencji i zaczynasz czuć, że w Twojej głowie rodzą się kolejne pytania. Tak, to właściwy moment, by je zadać. A jeśli masz wątpliwości, czy o czymś istotnym nie zapomniałeś, zapoznaj się z naszą listą.

Influencer marketing – czy warto?

Youtuberzy, instagramerzy, tiktokerzy, przedstawiciele świata sportu, mody i kultury. Celebryci, uczestnicy kolejnych edycji reality show, byłe żony obecnych mężów gwiazd. Mikro- i nano- influencerzy… Wydaje się, że grono osób posiadających predyspozycje i zasięgi, by zostać ambasadorem Twojej marki, jest nieograniczone. Jak wybrać te, z którymi faktycznie warto nawiązać współpracę? Korzystając z własnych doświadczeń podpowiadamy, na co warto zwrócić uwagę dokonując takiego wyboru.