Zimowy Zjazd Czarownic w Świętokrzyskiem

[:pl]W imprezie, zorganizowanej na kieleckim stoku Skocznia, udział wzięli dziennikarze z Echa Dnia, Radia Kielce, Radia Plus, RMF MAXXX, TVP Kielce oraz pracownicy Regionalnej Organizacji Turystycznej. Planet PR wspierało tym razem drużynę Echa Dnia, potwierdzając tym samym doskonałą współpracę mediów i PR. Wszyscy zawodnicy otrzymali tradycyjne zapaski świętokrzyskie oraz listę konkurencji,  zawierającej tak enigmatyczne pozycje, jak zjazd na miotle, narty złej mocy, ujeżdżanie śnieżnych rumaków czy też speed w czarodziejskim kręgu.

Po wyborze kapitana naszej drużyny udaliśmy się do pobliskiej karczmy, aby wybrać dwóch działaczy, którzy mogliby nas reprezentować na przyszłych Zimowych Igrzyskach Olimpijskich (w razie wygranej). Tak przygotowani ruszyliśmy do boju o pewne zwycięstwo. Naszego ducha walki nie złamał ani gęsto padający śnieg, ani też kuszące spojrzenia przedstawicielek drużyny RMF MAXXX. Nie poddaliśmy się też złamanym sankom, które teoretycznie przystosowane były do nieco mniejszych obciążeń grawitacyjnych. W konkurencji strzelniczej pomogło nam zdecydowanie doświadczenie, które zdobyliśmy ćwicząc na strzelnicy. Nieco gorzej poszło nam w rzucie do tarczy, gdyż zazwyczaj w tej konkurencji bierzemy udział w piątkowe wieczory, pomagając sobie magicznym wywarem z chmielu.

Liderem wszystkich konkurencji okazała się drużyna ROT, która wystawiła samych absolwentów Akademii Wychowania Fizycznego. Nasz multimedialny team zdobył jednak zaszczytne drugie miejsce, pokonując o miotłę RMF MAXXX. Po zakończeniu zawodów, udaliśmy się znowu do pobliskiej karczmy, na zwołaną specjalnie konferencję prasową oraz wręczenie medali i pucharów dla zwycięzców. Zimowy Zjazd Czarownic został oficjalnie zakończony, ale my nie odkładamy mioteł i już szykujemy się na przyszłoroczną edycję.[:en]

W imprezie, zorganizowanej na kieleckim stoku Skocznia, udział wzięli dziennikarze z Echa Dnia, Radia Kielce, Radia Plus, RMF MAXXX, TVP Kielce oraz pracownicy Regionalnej Organizacji Turystycznej. Planet PR wspierało tym razem drużynę Echa Dnia, potwierdzając tym samym doskonałą współpracę mediów i PR. Wszyscy zawodnicy otrzymali tradycyjne zapaski świętokrzyskie oraz listę konkurencji,  zawierającej tak enigmatyczne pozycje, jak zjazd na miotle, narty złej mocy, ujeżdżanie śnieżnych rumaków czy też speed w czarodziejskim kręgu.

Po wyborze kapitana naszej drużyny udaliśmy się do pobliskiej karczmy, aby wybrać dwóch działaczy, którzy mogliby nas reprezentować na przyszłych Zimowych Igrzyskach Olimpijskich (w razie wygranej). Tak przygotowani ruszyliśmy do boju o pewne zwycięstwo. Naszego ducha walki nie złamał ani gęsto padający śnieg, ani też kuszące spojrzenia przedstawicielek drużyny RMF MAXXX. Nie poddaliśmy się też złamanym sankom, które teoretycznie przystosowane były do nieco mniejszych obciążeń grawitacyjnych. W konkurencji strzelniczej pomogło nam zdecydowanie doświadczenie, które zdobyliśmy ćwicząc na strzelnicy. Nieco gorzej poszło nam w rzucie do tarczy, gdyż zazwyczaj w tej konkurencji bierzemy udział w piątkowe wieczory, pomagając sobie magicznym wywarem z chmielu.

Liderem wszystkich konkurencji okazała się drużyna ROT, która wystawiła samych absolwentów Akademii Wychowania Fizycznego. Nasz multimedialny team zdobył jednak zaszczytne drugie miejsce, pokonując o miotłę RMF MAXXX. Po zakończeniu zawodów, udaliśmy się znowu do pobliskiej karczmy, na zwołaną specjalnie konferencję prasową oraz wręczenie medali i pucharów dla zwycięzców. Zimowy Zjazd Czarownic został oficjalnie zakończony, ale my nie odkładamy mioteł i już szykujemy się na przyszłoroczną edycję. 

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.
Pierwsze w Polsce badanie wizerunku sektora kosmicznego zawierający analizę medialną sektora oraz wyniki badania jakościowego.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

blank

W ostatnich latach sztuczna inteligencja zrewolucjonizowała wiele dziedzin życia człowieka, stając się przydatnym narzędziem ułatwiającym wykonywanie codziennych obowiązków, również tych wypełnianych w ramach pracy zarobkowej. W jaki sposób rewolucja AI wpłynęła na obszar projektowania graficznego?

blank

W piątek, 19 lipca, globalna awaria systemów Microsoft przyciągnęła uwagę całego świata. Przyczyną problemu był błąd w aktualizacji oprogramowania antywirusowego CrowdStrike, który spowodował trudności w dostępie do usług chmurowych, programów Office 365 oraz innych kluczowych systemów. Sprawdzamy, jak komunikacyjnie poradziły sobie firmy dotknięte awarią i te, które ją spowodowały.

blank

Generacja Z to pierwsze pokolenie wychowane we w pełni cyfrowym świecie. Charakteryzuje się unikalnym podejściem do komunikacji, informacji i interakcji z markami. Jak więc wygląda PR jej oczami i jakie strategie powinny przyjąć firmy, aby spełnić jej oczekiwania?