Zimowy Zjazd Czarownic w Świętokrzyskiem

[:pl]W imprezie, zorganizowanej na kieleckim stoku Skocznia, udział wzięli dziennikarze z Echa Dnia, Radia Kielce, Radia Plus, RMF MAXXX, TVP Kielce oraz pracownicy Regionalnej Organizacji Turystycznej. Planet PR wspierało tym razem drużynę Echa Dnia, potwierdzając tym samym doskonałą współpracę mediów i PR. Wszyscy zawodnicy otrzymali tradycyjne zapaski świętokrzyskie oraz listę konkurencji,  zawierającej tak enigmatyczne pozycje, jak zjazd na miotle, narty złej mocy, ujeżdżanie śnieżnych rumaków czy też speed w czarodziejskim kręgu.

Po wyborze kapitana naszej drużyny udaliśmy się do pobliskiej karczmy, aby wybrać dwóch działaczy, którzy mogliby nas reprezentować na przyszłych Zimowych Igrzyskach Olimpijskich (w razie wygranej). Tak przygotowani ruszyliśmy do boju o pewne zwycięstwo. Naszego ducha walki nie złamał ani gęsto padający śnieg, ani też kuszące spojrzenia przedstawicielek drużyny RMF MAXXX. Nie poddaliśmy się też złamanym sankom, które teoretycznie przystosowane były do nieco mniejszych obciążeń grawitacyjnych. W konkurencji strzelniczej pomogło nam zdecydowanie doświadczenie, które zdobyliśmy ćwicząc na strzelnicy. Nieco gorzej poszło nam w rzucie do tarczy, gdyż zazwyczaj w tej konkurencji bierzemy udział w piątkowe wieczory, pomagając sobie magicznym wywarem z chmielu.

Liderem wszystkich konkurencji okazała się drużyna ROT, która wystawiła samych absolwentów Akademii Wychowania Fizycznego. Nasz multimedialny team zdobył jednak zaszczytne drugie miejsce, pokonując o miotłę RMF MAXXX. Po zakończeniu zawodów, udaliśmy się znowu do pobliskiej karczmy, na zwołaną specjalnie konferencję prasową oraz wręczenie medali i pucharów dla zwycięzców. Zimowy Zjazd Czarownic został oficjalnie zakończony, ale my nie odkładamy mioteł i już szykujemy się na przyszłoroczną edycję.[:en]

W imprezie, zorganizowanej na kieleckim stoku Skocznia, udział wzięli dziennikarze z Echa Dnia, Radia Kielce, Radia Plus, RMF MAXXX, TVP Kielce oraz pracownicy Regionalnej Organizacji Turystycznej. Planet PR wspierało tym razem drużynę Echa Dnia, potwierdzając tym samym doskonałą współpracę mediów i PR. Wszyscy zawodnicy otrzymali tradycyjne zapaski świętokrzyskie oraz listę konkurencji,  zawierającej tak enigmatyczne pozycje, jak zjazd na miotle, narty złej mocy, ujeżdżanie śnieżnych rumaków czy też speed w czarodziejskim kręgu.

Po wyborze kapitana naszej drużyny udaliśmy się do pobliskiej karczmy, aby wybrać dwóch działaczy, którzy mogliby nas reprezentować na przyszłych Zimowych Igrzyskach Olimpijskich (w razie wygranej). Tak przygotowani ruszyliśmy do boju o pewne zwycięstwo. Naszego ducha walki nie złamał ani gęsto padający śnieg, ani też kuszące spojrzenia przedstawicielek drużyny RMF MAXXX. Nie poddaliśmy się też złamanym sankom, które teoretycznie przystosowane były do nieco mniejszych obciążeń grawitacyjnych. W konkurencji strzelniczej pomogło nam zdecydowanie doświadczenie, które zdobyliśmy ćwicząc na strzelnicy. Nieco gorzej poszło nam w rzucie do tarczy, gdyż zazwyczaj w tej konkurencji bierzemy udział w piątkowe wieczory, pomagając sobie magicznym wywarem z chmielu.

Liderem wszystkich konkurencji okazała się drużyna ROT, która wystawiła samych absolwentów Akademii Wychowania Fizycznego. Nasz multimedialny team zdobył jednak zaszczytne drugie miejsce, pokonując o miotłę RMF MAXXX. Po zakończeniu zawodów, udaliśmy się znowu do pobliskiej karczmy, na zwołaną specjalnie konferencję prasową oraz wręczenie medali i pucharów dla zwycięzców. Zimowy Zjazd Czarownic został oficjalnie zakończony, ale my nie odkładamy mioteł i już szykujemy się na przyszłoroczną edycję. 

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Ostatnie kilka lat w sieci nieprzerwanie mija pod ogromnym i migoczącym na wszystkie możliwe kolory znakiem influencerów. Internetowi celebryci szturmem wdarli się w grono obserwowanych przez nas osób. Z biegiem czasu ich potencjał wizerunkowy i sprzedażowy doceniły również marki coraz częściej decydując się na współpracę z twórcami contentu. Czego możemy spodziewać się po treściach sponsorowanych w najbliższych miesiącach?  

Eventy online na stałe zagościły już w świecie marketingu i biznesu. Ta niezbędna w okresie pandemicznych zakazów forma spotkań otworzyła nowe możliwości oraz zadziwiła naprawdę dobrym dotarciem. Organizacja wydarzenia w wirtualnym świecie nie uprościła jednak organizatorom pracy. Niezależnie od tego, czy planujemy wyjazd na karaibską plażę, czy przenosimy na nią uczestników jedynie wirtualnie – wszystko wymaga dokładnego zaplanowania, sprawdzenia i wdrożenia.