Logo Planet Partners – Kolor

Zimowy Zjazd Czarownic w Świętokrzyskiem

[:pl]W imprezie, zorganizowanej na kieleckim stoku Skocznia, udział wzięli dziennikarze z Echa Dnia, Radia Kielce, Radia Plus, RMF MAXXX, TVP Kielce oraz pracownicy Regionalnej Organizacji Turystycznej. Planet PR wspierało tym razem drużynę Echa Dnia, potwierdzając tym samym doskonałą współpracę mediów i PR. Wszyscy zawodnicy otrzymali tradycyjne zapaski świętokrzyskie oraz listę konkurencji,  zawierającej tak enigmatyczne pozycje, jak zjazd na miotle, narty złej mocy, ujeżdżanie śnieżnych rumaków czy też speed w czarodziejskim kręgu.

Po wyborze kapitana naszej drużyny udaliśmy się do pobliskiej karczmy, aby wybrać dwóch działaczy, którzy mogliby nas reprezentować na przyszłych Zimowych Igrzyskach Olimpijskich (w razie wygranej). Tak przygotowani ruszyliśmy do boju o pewne zwycięstwo. Naszego ducha walki nie złamał ani gęsto padający śnieg, ani też kuszące spojrzenia przedstawicielek drużyny RMF MAXXX. Nie poddaliśmy się też złamanym sankom, które teoretycznie przystosowane były do nieco mniejszych obciążeń grawitacyjnych. W konkurencji strzelniczej pomogło nam zdecydowanie doświadczenie, które zdobyliśmy ćwicząc na strzelnicy. Nieco gorzej poszło nam w rzucie do tarczy, gdyż zazwyczaj w tej konkurencji bierzemy udział w piątkowe wieczory, pomagając sobie magicznym wywarem z chmielu.

Liderem wszystkich konkurencji okazała się drużyna ROT, która wystawiła samych absolwentów Akademii Wychowania Fizycznego. Nasz multimedialny team zdobył jednak zaszczytne drugie miejsce, pokonując o miotłę RMF MAXXX. Po zakończeniu zawodów, udaliśmy się znowu do pobliskiej karczmy, na zwołaną specjalnie konferencję prasową oraz wręczenie medali i pucharów dla zwycięzców. Zimowy Zjazd Czarownic został oficjalnie zakończony, ale my nie odkładamy mioteł i już szykujemy się na przyszłoroczną edycję.[:en]

W imprezie, zorganizowanej na kieleckim stoku Skocznia, udział wzięli dziennikarze z Echa Dnia, Radia Kielce, Radia Plus, RMF MAXXX, TVP Kielce oraz pracownicy Regionalnej Organizacji Turystycznej. Planet PR wspierało tym razem drużynę Echa Dnia, potwierdzając tym samym doskonałą współpracę mediów i PR. Wszyscy zawodnicy otrzymali tradycyjne zapaski świętokrzyskie oraz listę konkurencji,  zawierającej tak enigmatyczne pozycje, jak zjazd na miotle, narty złej mocy, ujeżdżanie śnieżnych rumaków czy też speed w czarodziejskim kręgu.

Po wyborze kapitana naszej drużyny udaliśmy się do pobliskiej karczmy, aby wybrać dwóch działaczy, którzy mogliby nas reprezentować na przyszłych Zimowych Igrzyskach Olimpijskich (w razie wygranej). Tak przygotowani ruszyliśmy do boju o pewne zwycięstwo. Naszego ducha walki nie złamał ani gęsto padający śnieg, ani też kuszące spojrzenia przedstawicielek drużyny RMF MAXXX. Nie poddaliśmy się też złamanym sankom, które teoretycznie przystosowane były do nieco mniejszych obciążeń grawitacyjnych. W konkurencji strzelniczej pomogło nam zdecydowanie doświadczenie, które zdobyliśmy ćwicząc na strzelnicy. Nieco gorzej poszło nam w rzucie do tarczy, gdyż zazwyczaj w tej konkurencji bierzemy udział w piątkowe wieczory, pomagając sobie magicznym wywarem z chmielu.

Liderem wszystkich konkurencji okazała się drużyna ROT, która wystawiła samych absolwentów Akademii Wychowania Fizycznego. Nasz multimedialny team zdobył jednak zaszczytne drugie miejsce, pokonując o miotłę RMF MAXXX. Po zakończeniu zawodów, udaliśmy się znowu do pobliskiej karczmy, na zwołaną specjalnie konferencję prasową oraz wręczenie medali i pucharów dla zwycięzców. Zimowy Zjazd Czarownic został oficjalnie zakończony, ale my nie odkładamy mioteł i już szykujemy się na przyszłoroczną edycję. 

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.
Pierwsze w Polsce badanie wizerunku sektora kosmicznego zawierający analizę medialną sektora oraz wyniki badania jakościowego.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Opowiadanie historii jest tym, co już od początków istnienia ludzkości umożliwiało dzielenie się doświadczeniami, przekazywanie wiedzy i łączenie się z innymi na poziomie emocjonalnym. Współcześnie, storytelling stał się również istotnym elementem komunikacji wielu marek. W 2024 roku wraca do gry ze zdwojoną mocą. Na co zwrócić uwagę tworząc jego cyfrową wersję?  

Czego życzą sobie PR-owcy? Samych wygranych przetargów, dodatkowej godziny w ciągu doby i serialu, który pokaże światu na czym naprawdę polega nasza praca – przynajmniej według członków naszego zespołu! Spełnienie tych marzeń może być trudne, dlatego w naszym PRezentowniku znajdziesz propozycje praktycznych i łatwiejszych do zdobycia prezentów dla Twojego PR-owca.

Podjęcie przez firmy aktywności w mediach stanowi często ważny element w układance strategii komunikacyjnej marki lub produktu. Ocena skuteczności pozwala określać kierunki kolejnych działań. Jak to zrobić w przypadku PR-u? Czy to możliwe?